İlk Seks Hikayem

Merhabalar ben Buse 27 yaşındayım sizlere hala devam eden ilişkimle olan ilk Sex hikayemi paylaşmak istiyorum. Erkek arkadaşım la lisede tanıştık ve kısa süre içerisinde ilişkimizde baya yol kat ettik ikimizde daha önce hiç ilişkiye girmemiş olmamıza rağmen dürtülerimize engel olamayıp her buluşmada deli gibi sevişiyor evlilik hayalleri kuruyorduk, bir gün artık dayanamayıp ilişkiye girmeye karar verdik nasıl olsa evlenecektik, okuldan çıktık ve Muratların boş olan evine gittik ikimizde çok heyecanlıydık ve adeta titriyorduk, derken yatak odasına geçerek bir birimizi soyduk ve deli gibi sevişmeye başladık. Murat beni yatağa uzattı ve boynumdan aşağı doğru öpüp yalamaya başladı göğüslerimin ucunu öyle bir emiyordu ki adeta canım yanıyordu derken göbeğimden aşağı amıma doğru inerken zevkten kaskatı kesilmiştim. Amımı yalamaya başladığında adeta çığlık atıyordum sonra Murat oturdu ve bende kendisinin önüne oturarak onun sikini yalamaya başladım ve siki artık kale gibi dimdik olmuştu.
Sıra birleşmeye gelmişti ve heyecanımız ikiye katlanmıştı tekrar yatağa uzandım ve acıyacağını düşünerek çok yavaş olmasını söyledim. Murat ta başta zorlansa da sonunda doğru yeri bulup yavaşça ucunu içeri sokmuş hafifçe girip çıkıyordu zevkten çıldırıyor oluk oluk terliyordum, derken Murat ağır ağır daha ileri girmeye başladı ve zevkim ikiye katlandı. Artık amım dahil sırılsıklam olmuştum ve bir an önce daha ileri gitmesi için çığlık atıyordum onu tamamen içimde istiyordum ve üzerime uzanmış olan Murat bir anda sikini kökledi ve bir an için öldüğümü sanıp kendisine kedi gibi sarılıp adeta sırtını kanatmıştım. Fakat bu acım çok kısa sürdü ve ardından hızımızı iki katına çıkartıp bir çok pozisyonu deneyip yapmaya çalıştık şuan tam bir profesyoneliz ve o günümüzü asla unutamıyoruz…

10 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Ankara Konya ve çevresi olgun bayanlar arayın 5435840312

      Sil
  2. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen internet aldığın her insana inanmayın yalancı üçkağıtçı cok sadece durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok seviyorum seksi doymam eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık no özel açık

    YanıtlaSil
  3. Slm ben istabnuldan akın sex isteyen bayanlar arayın tanisalim.. atletik ve oldukça yakışıklıyim. 0544.414.42.44

    YanıtlaSil
  4. Selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sinirim yok bayanlar

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Rüzgar bekarım yaş 31 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada Istanbul'da oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli ayrıca WhatsApp kullanıyorum yalnızca bayan arkadaşlar arasın "Lütfen gaylar aramasın ilgilenmiyorum"

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben istanbuldan akın yas 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın beraber mutlu olalım Mutlu olmak istiyorsanız bayanlar ben buradayım. Korkmadan cekinmeden arayabilirsiniz..... erkekler gaylar kesinlikle aramasın 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  8. k.marastan evli bekar veya dul bayanlar arayın tanışalım gizlilik içinde görüşelim güvenebilirsiniz 0533 7272133

    YanıtlaSil