Arabada İlk Seksim

Daha lise zamanlarında büyüklüğe özenirken aslında büyümüşüm. Eve gitmek için otobüs durağına gitmiştim orada hiç tanımadığım bir bayan bana adres sordu ve bildiğimi söyledim aracıyla onu adrese götürüp götüremiyeceğimi sormuştu bende tabi ki olur dedim. Lüks Jipe bindik ve adrese doğru gidiyorduk. Aslında çok uzak bir yer değildi ama hiç anlam verememiştim. Beni nelerden hoşlandığımı ve yaşımı sordu bahsettim bende ve sen olmuşsun dedi bana bende ne açıdan olmuşum demeye kalmadan elini erkekliğim de hissettim. Utanıp kızarmıştım, gülerek utanmana gerek yok bunlar olması gerekenler göreceksin dedi ve ben korkuyla zevki aynı anda yaşar gibi olmuştum. Ama buradan gidiliyordu sorduğunuz adrese deyince ben adresi biliyorum dedi ve tenhaya bir yere çekti o lüks arabasını camlar simsiyah kimse göremiyor içeriyi fermuarımı açıp yarrağımı ağzına almasıyla benim öğrenciliğimi unutup onunla ilgilenmem çok hoşuna gitmiş olacak ki hemen bir otele gittik. Girişte biraz sıkıntı yaşasak ta sonunda odaya çıkabilmiştik. Odaya girer girmez soyunmaya başladık onu ben soyunduruyordum ne oldu adrese diye dalga geçti benimle güldü doğru yolu şimdi bulacağım dedim ve  ardından yatağa attım.
Üzerine doğru çıktım boynundan başlayıp yavaş yavaş göğüslerine ve oradan dilimle göbeğine en sonunda ise kutsal bölgeye sıcacık sulu sulu o güzel amına. Her dil atışım onu daha çıldırtıyor ve beni de farklı bir hisse büründürüyordu. Bütün vücudunu yaladım dilimin değmediği tek zerre kalmamıştı neredeyse ve daha fazla dayanamayıp içine girdim git gel yaptıkça çığlık atıyordu ve ben daha da hızlanıyordum içine boşalmıştım kendimi hiç çekmeden 3 posta attım duşumuzu aldık ve çıktık hala ara ara arayıp sorar beni ama çığlıkları hala kulağımda yeter artık gir içime deyişlerini hep hatırlıyorum…

9 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Ankara Konya ve çevresi olgun bayanlar arayın 5435840312

      Sil
  2. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
  3. Selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sinirim yok bayanlar

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben istanbuldan akın yas 27 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın beraber mutlu olalım Mutlu olmak istiyorsanız bayanlar ben buradayım. Korkmadan cekinmeden arayabilirsiniz..... erkekler gaylar kesinlikle aramasın 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. k.marastan evli bekar veya dul bayanlar arayın tanışalım gizlilik içinde görüşelim güvenebilirsiniz 0533 7272133

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  7. The Tithroid (Tithroid) - Classic Tithroid - Titanium-Arts
    The Tithroid titanium nipple barbells is a modern gaming titanium vs ceramic flat iron device that titanium uses plays classic T-rex-era consoles and can take your game to new heights how to get titanium white octane with an added titanium flat iron bonus.

    YanıtlaSil